Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Για τις καταγγελίες, τα παράπονά και τις απόψεις σας στείλτε μήνυμα στο NEO E-Mail: theofilosproto@gmail.com

Πέμπτη 3 Ιανουαρίου 2019

Γιάννης Τσαβαρής: "Τα ίδια Παντελάκη μου, τα ίδια Παντελή μου..."


Έχω επανειλημμένα καταγγείλει τις κατά συρροήν απευθείας αναθέσεις που η κ. Νάννου έχει επιλέξει και φυσικά εφαρμόσει ως τρόπο επιλογής ανάδειξης  αναδόχου για την κατασκευή έργων, εργασιών και προμηθειών από την πρώτη ημέρα της δικής της διοίκησης του δήμου (01-09-2014)έως και σήμερα και για τις οποίες "ουκ έστιν αριθμός".
Με σειρά εγγράφων μου, της έχω ζητήσει να με ενημερώσει για τον συνολικό αριθμό καθώς και το ύψος του προϋπολογισμού όλων αυτών  ( των εκατοντάδων σε αριθμό) απευθείας αναθέσεων πουν αποτελούν αναμφίβολα πανελλήνιο ρεκόρ!!!
Τελευταίο, αλλά δυστυχώς όχι έσχατο παράδειγμα, είναι οι μέσα σε λίγες εβδομάδες  τέσσερεις (4) απευθείας αναθέσεις, (βλέπε EΔΩ EΔΩ, EΔΩ, EΔΩ) που αποφάσισε η κ. Νάννου, συνολικού προϋπολογισμού 73.542,00 € και κατά σύμπτωση στην ίδια γνωστή εταιρεία Sky Unique Development (SUD).

Με αφορμή λοιπόν αυτές τις τελευταίες επιλογές της, την ρωτώ για πολλοστή φορά:
- Ποιος είναι ο μέχρι σήμερα συνολικός αριθμός των απευθείας αναθέσεων που έχετε αποφασίσει με την υπογραφή σας από 01-09-2014;
- Ποιο είναι το συνολικό  ύψος του προϋπολογισμού  όλων αυτών των απευθείας αναθέσεων;
- Ποια τα ποιοτικά αλλά και οικονομικά δεδομένα που σας οδήγησαν στην επιλογή της συγκεκριμένης εταιρείας;
- Και τέλος, έχετε εφαρμόσει για το σύνολο των απευθείας αναθέσεων όσα με λεπτομέρεια αναφέρουν οι κείμενες διατάξεις;
Γιάννης Τσαβαρής
Δημοτικός Σύμβουλος Σαλαμίνας
τ. Δήμαρχος Σαλαμίνας