Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Για τις καταγγελίες, τα παράπονά και τις απόψεις σας στείλτε μήνυμα στο NEO E-Mail: theofilosproto@gmail.com

Τρίτη 7 Δεκεμβρίου 2010

ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ Η ΛΟΓΙΚΗ ΞΕΚΙΝΑ Η ΕΛΛΑΔΑ

Αίσχος ντροπή δεν ξέρω πια αν θα ζήσουμε αύριο, εάν θα ζητιανέψουμε για να φάμε, εάν μείνουμε χωρίς ρεύμα, εάν η τράπεζα μας πάρει το σπίτι. Ζούμε με μια συνεχή αβεβαιότητα. Ζούμε χωρίς πρόγραμμα, και χωρίς να ξέρουμε πόσο θα παλέψουμε. Χάνουμε τις εργασίες μας κόβονται τα επιδόματα που μας ανήκουν, και όσοι εργάζονται δεν πληρώνονται. Οι αλήτες οι παράνομοι, οι τεμπέληδες αποφασίζουν ποιοι θα πεινάσουν, ποιοι θα δουλέψουν, και ποιοι θα ζήσουν. Απελπισμένοι όλοι οι έλληνες πληρώνουν και πληρώνουν αυτούς που τα έκλεψαν, μας υποχρεώνουν να δώσουμε τον κόπο μας δεν αναρωτιούνται πως θα κάνουμε γιορτές. Αυτοί μόνο, αποφασίζουν. Πήγα στην εφορία για ένα παράβολο των 15 ευρώ και ο ταμίας μου ζήτησε 18. Του είπα ότι το παράβολο έχει 15 γιατί να πληρώσω τα 3ευρώ παραπάνω; Με απάθεια αυτός είπε ότι το υπουργείο επειδή έκανε μειώσεις μισθών  σε κάθε παράβολο επιπλέον δίνεις ΝΤΑΒΑΝΤΖΙΛΙΚΙ 3 ευρώ. Του ζήτησα στην συνέχεια απόδειξη και ο ταμίας είπε ότι θα φωνάξει την ασφάλεια για να απομακρυνθώ. Δηλαδή ΔΙΚΤΑΚΤΟΡΙΑ. ΕΡΕ τανκ που σας χρειάζεται. Πήρα τηλέφωνο στο 184 για να κλείσω ραντεβού με χειρούργο άλλος εξευτελισμός και αυτό το ΙΚΑ, μου απάντησαν γεμάτοι στόμφο « δεν υπάρχει χειρούργος στο ΙΚΑ Σαλαμίνας εδώ και 4 περίπου μήνες» Τομάρια όταν εσείς έχετε ανάγκη από ιατρό πηγαίνετε ιδιωτικά γιατί σας περισσευόσουν από τα κλεμμένα. Εάν αναφερθώ και στο επίδομα του αστρονομικού ποσού των 45ευρώ του μήνα που παίρνω σαν τρίτεκνη που και αυτό το φάγατε και απορώ πως δεν σκάσατε ακόμη, η οργή μου ξεχειλίζει. Τα παιδιά μας είναι άνεργα, απλήρωτα και εσείς τον χαβά σας με τίποτα δεν ιδρώνει το αυτί σας, δεν κάνετε καν τον κόπο να υποκριθείτε ότι μας λυπάστε. Εγώ εάν με είχαν ανακαλύψει ότι έκλεβα από την ντροπή μου θα έσκαβα με τα χέρια μου τον λάκκο μου και θα σκεπαζόμουνα μόνη μου. Εσείς δεν έχετε ούτε ντροπή ούτε ήθος. Είστε επαγγελματίες κλέφτες. Ο λαός στενάζει. Οι αυτοκτονίες είναι καθημερινά φαινόμενα. Άνθρωποι που χρωστάν στις τράπεζες πηδάν από τα μπαλκόνια. Άνθρωποι άρρωστοι σταματάν τις θεραπείες τους γιατί  είναι εκτός λίστας και τα ταμεία δεν τα χορηγούν πια. Άνθρωποι παίρνουν όλο και περισσότερα αντικαταθλιπτικά. Λογαριασμοί  έρχονται καθημερινά τέλη, δόσεις, ημι- υπαίθριοι, κάρτες ΔΕΗ, ΟΤΕ, εφορίες, περαίωση… Και εμείς απλά τους κοιτάμε, όχι από θαυμασμό αλλά γιατί πολύ απλά θέλουμε όταν τους χτυπήσουμε να βρούμε τον στόχο μας. Και ύστερα φταίνε οι «τρομοκρατικές» οργανώσεις. Μα την αλήθεια θα ήθελα πολύ να γινόμουν ο χρηματοδότης τους, παρά να τα ακουμπάω στους κλέφτες πολιτικούς. Πιστεύω και όχι μόνο εγώ…… 
                                                    ΓΟΥΡΛΙΔΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ