Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Για τις καταγγελίες, τα παράπονά και τις απόψεις σας στείλτε μήνυμα στο NEO E-Mail: theofilosproto@gmail.com

Κυριακή 13 Μαΐου 2012

Ξέρεις ποιός είμαι εγώ; Γιατί εγώ δεν ξέρω...

Βασίζομαι σε εσάς που διαμορφώνετε για μένα την προσωπικότητά μου. Άρα είμαι ο καθρέπτης σας. Εσείς με ξέρετε, αυτός είμαι για τον καθένα από εσάς.
Αν είμαι μικρομεσαίος θα είμαι κατά κανόνα καλοκάγαθος, φιλόξενος, ευαίσθητος κ.λπ.
Αν είμαι πολιτικός, αξιωματικός, ή κρατώ όπλο, χρήματα, ή κάποιο τίτλο, τότε εγώ δεν είμαι εγώ, αλλά εκπρόσωπος της δύναμης που μου εδόθη.
Θα είμαι τότε θρασύς, αυθάδης, εκβιαστής, αναίσθητος κατά κανόνα, γιατί υπάρχουν και οι εξαιρέσεις, έτσι, για να ισχύει ο κανόνας.
Όμως θέλω να ξέρω τις ρίζες μου και τη βιογραφία των προγόνων μου. Να ξέρω αν οι πρόγονοί μου ήταν φτωχοί, πλούσιοι, επιστήμονες, λογικοί, παράλογοι, επιπόλαιοι, καταθλιπτικοί, θαρραλέοι, ήρωες. Αυτό θα μου δώσει δύναμη να τους φτάσω, ακόμη και να τους ξεπεράσω.

Να βρω τις ρίζες μου. Να τις διαφυλάξω ως κόρη οφθαλμού. Χωρίς τις ρίζες δεν υπάρχει ιστορία...Δεν υπάρχει φυλή...Δεν υπάρχει Έθνος!
Εγώ δε μη γνωρίζοντας την ιστορία, τις ρίζες είναι σαν να μην υπάρχω. Αν από ένα δέντρο κόψουμε τις ρίζες του, τότε το δέντρο θα ξεραθεί. Θα είναι μόνο για τη σόμπα. Η αλήθεια χωρίς αποδείξεις (τεκμηρίωση) δεν υπάρχει. Εξάλλου το σαφές είναι σοφόν!
Το DNA είναι η βάση της προσωπικότητάς μου  μαζί με την ιστορία και τον τόπο (χώρο) που έχω γεννηθεί.
Είναι αναγκαίο να γνωρίζουμε την ιστορία, την προέλευσή μας, γιατί αυτά είναι η βάση της προσωπικότητάς μας, η πρόοδος και το ηθικό μας ανάστημα.
Την τύφλα μας! Δεν ξέρουμε τίποτα! Δεν μας αφήνουν τα κατάλοιπα της τουρκοκρατίας. Η δουλοπρέπεια, ο εγωισμός, η διχόνοια! Δεν ξέρουμε ούτε καν τον εαυτό μας, πόσο μάλλον τους πολιτικούς που ψηφίζουμε, μην τυχόν και διορίσουν κάποιον από εμάς σε κάποια θέση, αγνοώντας ποιός είναι αυτός που ψηφίσαμε.
Όλοι οι πρωθυπουργοί της Ελλάδος από το 1821 ήταν αλλοδαποί. Τουρκόσπορος ο Βενιζέλος. Τουρκοβουλγαροεβραίος Ο Κώτσο Καραμάνωφ από Κιουπ Κιούι (κανατάδικο).
Ο Τσέφρυ, που κακώς τον φωνάζουν Γιώργο γιατί ποτέ δεν βαπτίστηκε. Οβριοί και Μωαμεθανοί δεν αλλαξοπιστούν.
Η μάνα του Τσέφρυ Μάργκαρετ και όχι Μαργαρίτα είναι αμερικανοεβραία. Ο πατέρας της ήταν πρόεδρος των χιλιαστών όλης της Αμερικής.
Η σκούφια του Μητσοτάκη κρατάει από Οβριούς.
Ο Σαμαράς ήταν συμμαθητής και φιλαράκος με τον Τσέφρυ. Σπούδασαν στο Χάρβαρντ απ’ όπου βγαίνουν αρχηγοί κρατών, διευθυντές, τραπεζίτες, οβριοί ή μασόνοι εγγεγραμμένοι σε στοές, ή στη λέσχη Βίντερμπεργκ.
Οι περισσότεροι στη Βουλή είναι Οβριοί ή παντρεμένοι με οβριούς ή μασόνους και γραμμένοι στη λέσχη. Μόνος Έλληνας ήταν ο Κυβερνήτης Καποδίστριας.
ΑΘ